Ny version av Hobby Connect

Hobby har släppt en uppdaterad version av styrsystemet Hobby Connect.

• Via Hobby Connect kan du bl a kontrollera värme, AC och belysning. Appen Hobby Connect är fjärrkontrollen som gör att du med din smartphone kan styra husvagnen var du än befinner dig.
  •
  • En stor nyhet i den nya versionen är att alla Hobbyvagnar från och med 2021 års modell kan styras med appen via bluetooth. Det behövs inget tillval utan ingår som standard. För att kunna styra funktionerna på distans krävs tillvalet Hobby Connect +.
  •
  • – Den nya versionen av appen har också fått ett nytt gränssnitt, utformat enligt Hobbys nya grafiska profil, berättar Emma Clewåker Wisén, projektledare på Netmine.
  •
  • Hobby Connect är utvecklat av Värnamo-bolaget Netmine och är kompatibelt med alla Hobby från 2017 års modell.
  • – Vi har ett nära samarbete med fabriken i Fockbek. Tillsammans utvecklar vi systemet för att erbjuda en bra användarupplevelse, säger utvecklingschef Johan Kristins.

Bildergalerie

Alle Bildmotive, die im Presseportal zur Verfügung gestellt werden, dürfen ausschließlich für Presseveröffentlichungen im Sinne des Presserechtes frei/unentgeltlich genutzt werden. Eine gewerbliche Nutzung ist generell untersagt. Ausnahmen bedürfen der ausdrücklichen Genehmigung der Hobby Wohnwagenwerk Ing. Harald Striewski GmbH.

Hobby Connect.

Nya Hobby Connect fungerar med bluetooth.

Styrsystemet Hobby Connect.

Für Rückfragen: